Sunday, August 23, 2015

PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT LELAKI



Ada yang tanya saya,

"Tak malu ke ko Paidi, nak jual korset, baju dalam orang perempuan ni?"
"Ko jual baju dalam ni, ada ke orang nak beli? Muka macam penjahat memang takkan orang beli punya".

Buat apa nak malu.
Kalau zaman sekarang ni ramai wanita yang sudi bekerja sebagai driver bas, driver van, driver kurier, why not kalau saya nak ceburkan diri dalam bisnes baju dalam ni kan.




 




Lagipun peluang bisnes ‪#‎korset‬ ‪#‎PremiumBeautiful‬ ni memang boleh dapat pulangan yang lebih baik, dan dapat enjoy lagi sambil-sambil bekerja, why not ambil peluang kan.
Lagipun saya suka untuk bantu wanita-wanita di luar sana yang tengah mencari-cari set berpantang yang boleh dipakai sampai bila-bila tanpa perlu risau akan warranty.

Ramai juga wanita yang inginkan Premium Beautiful untuk persediaan naik pelamin @ Set Bersanding, tapi ramai bakal suami yang tak faham tentang kepentingan set PB ni. Jadi memang perlukan seorang lelaki untuk menerangkan kepada seorang lelaki. 
Dengan cara Man To Man ini akan lebih membuatkan mereka faham apa yang kami cuba sampaikan. Bakal suami ini juga akan lebih peka terhadap keperluan seorang wanita yang akan menjadi isteri mereka kelak.
Bisnes yang saya buat ni pula, bukan lah saya buat sorang-sorang tapi sentiasa ada mentor yang akan guide setiap langkah sehingga boleh bergerak sendiri. Even dah boleh buat sendiri pun, mentor sentiasa ada untuk beri sokongan. 


Mentor pula, terdapat banyak lapisan mentor yang kami boleh jumpa anytime, dan semuanya rapat seperti family sendiri.

Dalam bisnes, jika kita tak kenal siapa upline kita, baik berjaga-jaga kerana bisnes macam tu amat berisiko. Risiko untuk lost track dalam bisnes.

Apa pun, semuanya bermula dengan LANGKAH PERTAMA.
Tanpa ada yang pertama, yang lain-lainya mustahil untuk dicapai.


Berminat untuk belajar bisnes secara PERCUMA??

 0145002339 | www.paidihasan.com

No comments:

Post a Comment