Friday, December 18, 2015

REQUEST TINGGI PREMIUM BEAUTIFUL HUJUNG TAHUN, & APA FREE GIFT DISEMBER???



Assalamualaikum w.b.t 
Banyak kan produk yang ada sampaikan penuh 
bonet kereta saya ni haa.
Bukan apa, ambil banyak pun sebab memang 
tak pernah cukup stok kat rumah.
Jadi daripada berulang-alik ke stokis 3-4-5 kali sebulan 
untuk topup bekalan, baiklah terus ambil banyak.

Ni pun tak confirm cukup untuk habiskan Disember 2015 ni.
Nak-nak permintaan produk HOT ITEM seperti
*Premium Beautiful 
*Marine Essence Body Wash
*Marine Essence Nourishing Shampoo
*Marine Essence Beauty Bar
*Mineral Coffee
*BB Plus Collagen

Memang kalau ikutkan, setiap hari ada je customer yang
request nak guna produk-produk ni tau. 
Sebab memang boleh dikatakan semua orang tahu lah 
apa yang istimewanya dengan produk-produk ni semua.
Sebab ni lah juga abang Pos Laju pun dah kenal sangat dah,
hari-hari ada hantar item.

Tapi bila kita sebut customer ni, setiap hari akan ada customer baru yang nak cuba produk-produk terbaik ni.
Iya la kan, penduduk Malaysia pun dah lebih 30 juta orang, 
jadi memang info semua ni akan sentiasa customer cari dan sampaikan pada kenalan yang lain pula.
Jadi sebenarnya tak susah pun bila kita berniaga produk yang sentiasa menjadi pilihan customer ni.

Jadi pada yang First Time nak cuba, 
saya kongsikan harga-harga produk yang available.

Marine Essence Beauty Bar (RM120)




Marine Essence Nourishing Shampoo (RM38)



Marine Essence Body Wash (RM38)


Marine Essence Toothpaste (RM22)


Mineral Coffee (RM30)



BB Plus (RM198)



Bio Ever (RM240)




Te Zhi Bai - Herba Maharani - (RM98)



Garlic Tablet (RM38)



Eury Jack (RM114)


Luminez Whitening Series (RM522)



Cozuma CC Cream (RM110)

Cozuma Lipstick (RM39)





Femi 9 Intimate Wash (RM22)



BV Alfalfa Concentrated (RM84)



JTX 1000 Motor Oil - 4 Liter (RM185)


JTX 1000 Gold Motor Oil - 4 Liter (RM201)




JTX 1000 Gold Motor Oil - 1 Liter (RM52)




JTX 1000 Motor Oil - 1 Liter (RM48)




Hai-O JTX 900 - 4 Liter (RM112)



Hai-O JTX 5000 - Concentrated Oil - 250ml (RM124)


JTX Airtracker - 1set/3pcs (RM321)





Bio Seleza Pantyliner - 6 x 30pads (RM153)


Bio Seleza Daysafe - 6 x 10pads (RM142)



Bio Seleza Nightsafe - 6 x 8pads (RM123)



Bio Seleza Mixed Set (RM142)
  • Pantyliner (2pack x 30pads)
  • Daysafe (2pack x 10pads)
  • Nightsafe (1pack x 8pads) 
  • Nightsafe Extra Long (1pack x 8pads)

Ini lah sebahagian daripada produk SUPERBRAND yang
selalu customer beli daripada saya.
Even saya seorang lelaki, tapi tak menjadi masalah 
untuk saya jual produk wanita sebab yang lebih penting 
adalah ilmu produk yang SUPERB.

Kalau nak tanya apa-apa je pun boleh WhatsApp saya anytime,
dan kalau malu nak tanya saya, boleh tanya ISTERI saya juga yang saya akan beri no fon beliau sekali nanti.


Pada Disember 2015 ni juga, saya & isteri nak beri 
SPECIAL FREE GIFT
bagi setiap pembelian set
PREMIUM BEAUTIFUL LINGERIE FOUNDATION.



Apa FreeGift nya?
Mana boleh cakap awal-awal, kalau tak, tak ada lah specialnya.

Nak tahu lebih lanjut?
Call @ WhatsApp
Paidi Hasan 0145002339
Suhaida Che Yahya 0199045851

 

1 comment:

  1. Hubungi
    Paidi Hasan
    0145002339

    Untuk menjadi agent
    Untuk menjadi dropship
    Untuk membeli
    Untuk bertanya.

    ReplyDelete