Tuesday, May 5, 2015

JUBAH MUSLIMAH ZAWARA 2015 - PREMIUM BEAUTIFUL

Semangat kan, pagi-pagi lagi dah jenguk Website Zawara. Bukan saya nak pakai pun tapi suka sangat tengok design jubah dia. Memang SIMPLE tapi BERGAYA.

Kalau tak percaya, tengok la Dress yang diorang keluarkan. Memang sentap kalau tak dapat sepasang untuk Hari Raya tahun 2015 ni.

Nama Dress pun dah berbelit lidah saya nak sebut, tapi serius memang lawa dress ni kalau pakai untuk majlis-majlis rasmi, meski keluar untuk hang-out pun amat sesuai.
Pelik kan macam saya terlalu taksub dengan Zawara ni, tapi memang saya minat jubah muslimah yang simple macam ni.


Tambahan pula setiap kali kita search Dress Zawara, memang akan ada saja design dress yang baru seolah-olah mereka tidak kering idea untuk keluarkan produk untuk memenuhi kehendak wanita muslimah.

Ini bukan model sembarangan tau. Tetapi mentor saya dalam bisnes, TLC Master Trainer, CDM Salleha Roslan. Beliau merupakan salah seorang peminat tegar Dress keluaran Zawara ni. Setiap kali ada rekaan terbaru, pasti beliau akan memilikinya.

TETAPI.....

Kalau badan tak solid, rasa-rasanya tercapai tak angan-angan untuk
pakai jubah muslimah macam ni?
Tengok semua model nya, bentuk badan pun dah lawa, memang lawa la kalau pakai jubah ni.
Jadi kalau dah cuba pakai dress tapi tak nampak lawa, mungkin bentuk badan kakak masih belum sesuai, disebabkan lemak masih bertaburan, dan tidak berada di tempat yang sepatutnya.

Mentor saya salah seorang yang dapat buat transformasi daripada bentuk badan yang "kembang", kepada bentuk badan yang cantik, yang mengizinkan beliau mengenakan semua jenis dress yang awesome.

Rahsia beliau???

Rahsianya adalah dengan pemakaian set Premium Beautiful secara konsisten sejak daripada bersalin anak yang ke-2 sehingga lah sekarang.
Dengan pemakaian Set Premium Beautiful, memang terbukti dapat membantu dalam mendapatkan bentuk badan yang menarik di samping meningkatkan tahap kesihatan tubuh badan.

Hal ini disebabkan oleh teknologi yang diterapkan dalam Korset Ajaib ini mempunyai fungis LOCK LEMAK bagi mengelakkan lemak bertaburan di bahagian yang tidak diingini.

Apa yang lebih menarik mengenai set Premium Beautiful adalah, merupakan satu-satunya korset kesihatan yang direka khas untuk membekalkan 70% KESIHATAN, 30% KECANTIKAN dan 100% KEYAKINAN.

Tambahan pula Premium Beautiful telah mendapat anugerah Superbrand menjadikan korset terbaik di Malaysia, selain dilengkapi dengan Lifetime Warranty yang terbukti menjimatkan kerana boleh dipakai seumur hidup kerana boleh dibaiki pada bila-bila masa tanpa sebarang caj tambahan.

Jadi, jika ada hajat di hati untuk kelihatan lawa dan bergaya dengan dress Zawara, elok lah kita dapatkan dulu bentuk badan yang menarik supaya pelaburan kita tidak sia-sia.

PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT
0145002339
Top Agent PB Shah Alam

No comments:

Post a Comment