Monday, September 7, 2015

Kelas Social Media by TLC Master Trainer

Top Leaders Circle (TLC) telah dinobatkan sebagai Ikon Sohonita Malaysia oleh Kerajaan Malaysia dalam melahirkan usahawan-usahawan Premium Beautiful yang kebanyakannya daripada kalangan wanita tanpa latar belakang bisnes pun.
Bagaimana TLC boleh cipta nama sampai macam ni sekali?
Mesti semua nak tahu kan apa rahsianya yang kami semua TLC guna pakai kan???


Hal ini adalah kerana kami belajar teknik pemasaran yang berkesan daripada TLC Master Trainer Social Media, CDM Al-Faath Al Ayubi sendiri.
Dengan pengalaman beliau dalam bidang web master untuk sebuah syarikat terkemuka, beliau memberi tunjuk ajar kepada kami semua cara-cara yang terbaik dan berkesan untuk memasarkan produk kami iaitu, Korset Kesihatan, Premium Beautiful.



Oleh sebab itu lah kami dapat tempahan, permintaan yang tak pernah putus daripada pelanggan dari dalam dan luar negara dengan hanya satu produk iaitu, Premium Beautiful untuk digunakan sebagai set berpantang, set perkahwinan, set body shaping, set kurus, dan pelbagai lagi yang amat selesa dipakai oleh semua lapisan umur.

Cuba bayangkan jika kami tak ada Master Sifu Social Media, CDM Al-Faath Al Ayubi ni, di mana kami berada sekarang?
Kemungkinan masih lagi mengejar customer dan kami takkan terkenal dengan gelaran Premium Beautiful Expert di seluruh Malaysia.

Tapi realitinya buat masa sekarang, kami PB Expert memang dikejar pelanggan dan tak menang tangan untuk kami layan semua dalam masa yang sama.
Dan segala ilmu ini kami dapat secara PERCUMA tau. Free Of Charge saja untuk kami gunakan sebagai medium dalam pemasaran kami.


Jika ditanya di luar sana, bayaran untuk dapatkan ilmu basic markerting menggunakan social media sahaja pun dahy mencecah ribuan ringgit. Itu belum lagi untuk dapatkan khidmat nasihat berhubung dengan cara kerja kita lagi.
Adakah kita menggunakan medium ini dengan betul???
Adakah cara kita promosikan itu betul???
Adakah pelanggan yang akan jumpa kita di laman sesawang???



Semua itu complete akan diajar di dalam kelas bersama Top Leaders Circle ini.
Jadi memang kumpulan bisnes ini adalah khas bagi semua kerana setiap benda yang kita tak tahu akan diajar secara detail oleh mentor-mentor.

Asalkan kita pandai meniru segala langkah-langkah yang mentor-mentor ajarkan.


0145002339 | www.paidihasan.com

No comments:

Post a Comment