Thursday, November 20, 2014

Perkongsian Ilmu bersama CROWN DIAMOND MANAGER

Assalamualaikum w.b.t
Apa khabar semua? Harap sihat semuanya. Hari ni saya nak cerita pasal semalam, kelas yang dianjurkan oleh stokis B32, perkongsian ilmu bersama mentor-mentor yang dah bergelar CDM.
CDM atau nama penuhnya adalah CROWN DIAMOND MANAGER adalah pangkat tertinggi yang ada untuk ejen-ejen Hai-O Marketing. Semua ejen yang join bisnes ni berlumba untuk capai title CDM ni. 

Bila seorang ejen dah berpangkat CDM, income yang mereka dapat of course la makin lebat. 5-6 angka dah dalam tangan. Tapi untuk dapat income ni mereka tak boleh goyang kaki, still kena buat kerja, bantu anak buah supaya dapat title yang sama. 

Semalam perkongsian ilmu disampaikan oleh CDM SHA KHALID & CDM DR. HUDA.
Untuk pengetahuan, CDM SHA merupakan bekas seorang jurutera, tetapi berhenti kerja untuk buat bisnes ni secara full time. Walaupun masih dalam pantang selepas melahirkan anak, beliau masih tetap menggagahkan diri untuk sampai ke DOLOMITE untuk berkongsi ilmu dengan orang-orang baru.




CDM DR HUDA pula merupakan seorang doktor dalam ANGKATAN TENTERA MALAYSIA. Cuba bayangkan seorang doktor tentera boleh buat bisnes sehingga dapat bangunkan rangkaian yang besar, walaupun hidup penuh dengan latihan ketenteraan. Nampak tak macam mana perancangan masa beliau untuk mencapai kejayaan. Alasan tidak cukup masa sudah tak relevan untuk kita berjaya.

Kami difahamkan beliau juga datang dari Perak bersama suaminya sejurus selepas habis waktu kerja untuk berkongsi ilmu dengan kami. Betapa kesungguhan beliau untuk membantu usahawan-usahawan baru untuk menempa kejayaan.
Ternyata CDM yang dipilih untuk perkongsian ilmu bukan calang-calang orang. Ilmu yang disampaikan juga bertaraf FIRST CLASS punya!!!


Selagi kita follow cara mentor, leader, CDM kita, kita takkan terpesong dari landasan sebenar. Kejayaan takkan datang tanpa ilmu dari sumber yang betul, usaha yang konsisten, dan ketabahan dalam mencari ilmu.

Dalam bisnes ni, kami tak pernah ditinggalkan berseorangan. Mentor sentiasa ada untuk bantu kita dalam apa jua permasalahan yang kita hadapi. Sentiasa berdamping dengan mereka, kita pasti akan ikut jejak langkah mereka. 
CDM PASTI DALAM GENGGAMAN!!!

Kami mencari business partner bukan sekadar untuk memenuhi keperluan kami, tapi kami mencari seseorang untuk berjaya bersama-sama dengan kami. KITA AIM CDM SAMA-SAMA.

Nak @ tak nak???
Tepuk dada dan hubungi saya.
Saya bantu sehingga anda berjaya.

Paidi Hasan
Top Leaders Circle
0145002339

No comments:

Post a Comment