Tuesday, December 2, 2014

DISEMBER DAH TIBA

Wahhhh...
Sedar tak sedar kita dah sampai ke hujung tahun dah.
Dah smpai hujung tahun, yang paling best budak-budak sekolah, ibu bapa yang tak bekerja, dan cikgu-cikgu (termasuk juga ke).
Sebab apa saya kata best?
Kan dah cuti sekolah, siapa yang tak suka sekolah cuti??
Semua orang suka.


Tapi kami di Top Leader Circle, bila dah sampai hujung tahun, mesti akan berlumba-lumba untuk punch stock. Bukan apa, untuk mencukupkan Bv masing-masing.
Bila dah cukup Bv, baru lah dapat bonus. Nak-nak lagi yang nak naik % lagi, seterusnya nak naik pangkat. Semua tu penting sebab Januari nanti ada penganugerahan untuk Senior Sales Manager (SSM) dan Pencapai Jualan 100k. Pulangan yang lumayan menanti.
Siapa tak nak kan.





Senyum je semua kawan-kawan di Top Leaders Circle (TLC) pergi punch stock kat stokis/HQ.
Mana tak nya? Bonus bulan 12 confirm dah besar punya.





Saya sendiri pun tak lepas peluang untuk punch juga. sebab saya pun ada target sendiri bersama dengan partner saya. Kami nak kejar leader-leader yang dah terbukti berjaya.
Alhamdulillah semua yang kami punch kat stokis dah banyak orang tempah. Sekejap saja dah licin dah. Tunggu masa nak punch stock lain pula.

Nak tanya tentang produk???
Nak tanya tentang bisnes apa yang saya buat???
Nak tanya income saya sekarang???
Atau nak tanya siapa partner saya??? hehe...yang tu tak boleh.

Boleh hubungi saya bila-bila masa, saya akan bantu orang yang ada keinginan untuk berjaya.

PAIDI HASAN
0145002339
paidihasan@gmail.com

No comments:

Post a Comment