Tuesday, December 16, 2014

PERSONAL TOUCHING WITH CDM SALLEHA ROSLAN


Setiap hari Jumaat, adalah wajib bagi saya dan partner saya reserve untuk menghadiri kelas bersama mentor di TLC Centre bertempat di Sri Petaling, Gombak.


Tetapi memandangkan sebelah petang saya tak ada sebarang aktiviti, saya dan partner telah booking mentor saya CDM SALLEHA ROSLAN untuk dapatkan tips usahawan daripada beliau. CDM Salleha aka Kak Sal, adalah seorang leader yang terbaik pernah saya jumpa. Tanpa banyak soal, Kak Sal terus setuju untuk PT dengan kami.


Pelbagai tips yang Kak Sal beri pada kami sepetang bersama di Old Town White Coffee Sri Gombak tersebut. Daripada tips untuk sharing, closing, sampaikan tips ber-blogging pun kak Sal share dengan kami. Pendek kata, semua ilmu yang beliau ada, tiada satu pun yang tidak dicurahkan kepada kami.

Begitulah betapa beruntungnya kami terjebak dengan Top Leader Circle yang sentiasa mengamalkan konsep bisnes bermentor. Syukur, Alhamdulillah, kami boleh diberi tunjuk ajar sepenuhnya daripada mereka.

No comments:

Post a Comment